ZARZĄDZANIE RZECZĄ WSPÓLNĄ NA OSIEDLACH DOMKÓW JEDNORODZINNYCH
 

Oferta dotycząca profesjonalnej i kompleksowej usługi w zakresie zarządu rzeczą wspólną na deweloperskich osiedlach domków jednorodzinnych, na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, obejmuje następujące czynności:

 

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
 

  • Przygotowanie pełnomocnictwa dla zarządcy rzeczy wspólnej wraz z uzyskaniem podpisów od wszystkich właścicieli domków jednorodzinnych.
  • Przygotowanie i organizacja zebrań właścicieli domków jednorodzinnych oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
  • Prowadzenia i przechowywanie dokumentacji.
  • Przygotowanie planu remontów rzeczy wspólnej.
  • Zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców.
  • Przygotowywanie pod względem formalno – merytorycznym umów zawieranych z wykonawcami i dostawcami.
  • Bieżąca kontrola stanu technicznego rzeczy wspólnej w tym przeglądy wynikające z prawa budowlanego i innych przepisów.


OBSŁUGA TECHNICZNA
 

  • Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji.
  • Utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia ( w tym odśnieżanie i sprzątanie).
  • Konserwację urządzeń małej architektury, placów zabaw oraz pielęgnacji trawników, żywopłotów i drzewostanu.
  • Pogotowie awaryjne.
  • Realizacja remontów.

 

OBSŁUGA KSIĘGOWA

 

  • Prowadzenie ewidencji kosztów zarządu części wspólnej nieruchomości.
  • Archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych.
  • Otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek, wszystkich kosztów dotyczących zarządu rzeczą wspólną.
  • Pozyskiwanie dofinansowań, kredytów i pożytków.
  • Windykacja należności powstałych w czasie sprawowania zarządu rzeczą wspólną – pomoc prawna w tym zakresie.
  • Naliczanie ustawowych lub uzgodnionych odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością – pomoc prawna w tym zakresie.
  • Dostęp do internetowej kartoteki danych, dotyczących rozliczeń z poszczególnym właścicielem domku jednorodzinnego z uwzględnieniem RODO.

 

OBSŁUGA PRAWNA

 

  • Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości i korygowanie błędów.
  • Dochodzenie ewentualnych należności od poprzedniego zarządcy.
  • Dochodzenie wydania kompletnej dokumentacji nieruchomości od poprzedniego zarządcy lub dewelopera.
  • Dochodzenie napraw gwarancyjnych i z tytułu rękojmi.

 

 

Powórt do oferty