WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE
 

Oferta w zakresie zakładania i zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi obejmującymi lokale mieszkalne, które są własnością jednostek samorządu terytorialnego, deweloperów, osób fizycznych oraz zakładów pracy obejmuje następujące czynności:

 

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
 

  • Zakładanie wspólnoty mieszkaniowej.
  • Przygotowanie i organizacja zebrań właścicieli lokali mieszkalnych oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
  • Dokonywanie czynności formalnych oraz czynności w zakresie postępowania administracyjnego, niezbędnych dla funkcjonowania nieruchomości.
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i mieszkańców
  • Prowadzenie korespondencji.
  • Przygotowywanie umów na dostawę mediów do nieruchomości wspólnej
  • Zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców.
  • Przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych
  • Przygotowywanie pod względem formalno – merytorycznym umów zawieranych z wykonawcami i dostawcami.
  • Nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów prac.
  • Doradztwo i pośredniczenie w zawieraniu umów ubezpieczenia części wspólnej nieruchomości (negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych)
  • Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości w tym przeglądy wynikające z prawa budowlanego i innych przepisów.


OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI
 

  • Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji.
  • Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia ( w tym odśnieżanie     i sprzątanie).
  • Konserwacja urządzeń małej architektury, placów zabaw oraz pielęgnacji trawników, żywopłotów i drzewostanu.
  • Zapewnienie wywozu nieczystości stałych.
  • Pogotowie awaryjne.
  • Realizacja remontów.

 

OBSŁUGA KSIĘGOWA

 

  • Ewidencja przychodów wraz z analizą ich pochodzenia.
  • Ewidencja kosztów wraz z analizą ich powstawania.
  • Archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych.
  • Otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa.
  • Pozyskiwanie dofinansowań, kredytów i pożytków.
  • Windykacja należności powstałych w czasie realizacji umowy – pomoc prawna w tym zakresie.
  • Naliczanie ustawowych lub uzgodnionych z członkami wspólnoty, odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów  zarzadzania nieruchomością – pomoc prawna w tym zakresie
  • Dostęp do internetowej kartoteki członka wspólnoty z uwzględnieniem RODO

 

OBSŁUGA PRAWNA

 

  • Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości i korygowanie błędów takich jak np.: błędne obliczenia udziałów w częściach wspólnych nieruchomości wykreślanie nienależnych hipotek.
  • Korygowanie innych nieprawidłowości.
  • Dochodzenie ewentualnych należności od poprzedniego zarządcy.
  • Dochodzenie wydania kompletnej dokumentacji nieruchomości od poprzedniego zarządcy lub dewelopera.
  • Dochodzenie napraw gwarancyjnych i z tytułu rękojmi.

 

 

Powórt do oferty